Descobriu l'església de Barcelona... Лице кое објавува дискусија: Scheherezade Suria Lopez
|
Hola a tothom,
Una agència de Madrid envia aquesta foto d'una església de Barcelona perquè no en sap el nom i jo, francament, tampoc. Es veu que ha aparegut en una tradu però sense nom i no saben quina és.
A algú li sona, l'ha vist o sap de quina es tracta?
Gràcies!
La foto és a: http://www.megaupload.com/?d=9281QEAO
[Editado... See more Hola a tothom,
Una agència de Madrid envia aquesta foto d'una església de Barcelona perquè no en sap el nom i jo, francament, tampoc. Es veu que ha aparegut en una tradu però sense nom i no saben quina és.
A algú li sona, l'ha vist o sap de quina es tracta?
Gràcies!
La foto és a: http://www.megaupload.com/?d=9281QEAO
[Editado a las 2009-11-11 12:26 GMT] ▲ Collapse | | | Darío Giménez Шпанија Local time: 18:10 англиски на шпански + ... Scherezade... | Nov 11, 2009 |
... que t'has deixat la foto!
 | | |
jjejej, sí. I, a més, m'he tornat boja per pujar-la.
Algú sap d'algun sistema que no sigui aquest megaupload que et fa esperar?
Gràcies! | | | Darío Giménez Шпанија Local time: 18:10 англиски на шпански + ... De Barcelona, res... | Nov 11, 2009 |
Això és la façana dels Jeronimos, a Belem, Portugal.
 | |
|
|
Quina rapidesa!
Com ho has trobat? La coneixies? Es com la prova de "La parte por el todo" de Saber y Ganar, mai sé com s'ho fan.
Ja els he enviat un email... espero que no sigui el cas, "pero a lo mejor ruedan cabezas"
Moltíssimes gràcies, Darío!!!! | | | Darío Giménez Шпанија Local time: 18:10 англиски на шпански + ... Belem ≠ Barcelona | Nov 11, 2009 |
Bé, he viscut els meus primers 39 anys a Barcelona (fa un any que vaig fugir) i quan he vist la foto, m'ha quedat clar primerament que no era una esglèsia barcelonina. Després he pensat que em sonava moltíssim i fa un parell d'anys vaig estar uns dies a Lisboa i m'ha vingut al cap la famosa construcció de Belem, tan blanqueta i amb aquesta llum atlàntica... He fet una recerca a Google Images i... Voilà! Allà era.
En fi, aquests de Getty podrien ser una miqueta més rigoroso... See more Bé, he viscut els meus primers 39 anys a Barcelona (fa un any que vaig fugir) i quan he vist la foto, m'ha quedat clar primerament que no era una esglèsia barcelonina. Després he pensat que em sonava moltíssim i fa un parell d'anys vaig estar uns dies a Lisboa i m'ha vingut al cap la famosa construcció de Belem, tan blanqueta i amb aquesta llum atlàntica... He fet una recerca a Google Images i... Voilà! Allà era.
En fi, aquests de Getty podrien ser una miqueta més rigorosos...
Encantat d'haver-te ajudat.
D. ▲ Collapse | | | Нема назначено посебен модератор за овој форум. Обратете се кај персоналот на сајтот » ако сакате да пријавите нарушување на правилата на сајтот или да добиете помош Descobriu l'església de Barcelona... Wordfast Pro | Translation Memory Software for Any Platform
Exclusive discount for ProZ.com users!
Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value
Buy now! » |
| Protemos translation business management system | Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!
The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.
More info » |
|
| | | | X Sign in to your ProZ.com account... | | | | | |