"ses" vi i aften? Лице кое објавува дискусија: lisevs
|
hej,
hvem af jer deltager i den virtuelle konference i dag?
er det kl. 21 dansk tid at der er afsat en time til dansk chat? (bliver lidt forvirrret over de forskellige tidszoner...)
- er I der?
vh
lise | | | Chatten fungerer desværre rigtig dårligt... | Sep 30, 2009 |
Hej Lise
Jeg har kigget ind forbi konferencen og opdagede pludselig, at tidspunktet for dansk networking var blevet rykket til kl. 19. Det så jeg her et kvarter over... Så der er nok mange, der går fejl af det. Men det var absolut heller ikke noget at råbe hurra for desværre. Der var et par andre danskere, der prøvede at deltage i en chat, men det virker desværre bare rigtig dårligt med den måde, det er sat op på. Det er ret uoverskueligt med de forskellige tråde, når de... See more Hej Lise
Jeg har kigget ind forbi konferencen og opdagede pludselig, at tidspunktet for dansk networking var blevet rykket til kl. 19. Det så jeg her et kvarter over... Så der er nok mange, der går fejl af det. Men det var absolut heller ikke noget at råbe hurra for desværre. Der var et par andre danskere, der prøvede at deltage i en chat, men det virker desværre bare rigtig dårligt med den måde, det er sat op på. Det er ret uoverskueligt med de forskellige tråde, når der er så mange forskellige sprog, der prøver at mødes på samme tid, og her hos mig gik det også super langsomt med at skrive beskeder til chatten. Det virker som om, at systemet slet ikke er gearet til det.
Det var ellers en god ide og kunne have været sjovt, men jeg håber de finder en bedre måde at gøre det på en anden gang. Sådan som det var sat op her, synes jeg godt nok slet ikke, det virker tilfredsstillende. Forhåbentlig virker det bedre i de netværksgrupper, hvor der kun er ét sprog per chatrum. ▲ Collapse | | | lisevs Local time: 15:46 ОТПОЧНУВАЧ НА ТЕМА
hej mette,
nå, det lyder ret forvirrende. er lige kommet hjem fra et arrangement og håbede selvfølgelig at det var nu jeg skulle chatte på dansk. det ser også ud som om det danske chatvindue kan åbnes men det runger meget, meget ensomt, når man prøver at give lyd fra sig.....
bedre held en anden gang
vh
lise | | | Нема назначено посебен модератор за овој форум. Обратете се кај персоналот на сајтот » ако сакате да пријавите нарушување на правилата на сајтот или да добиете помош "ses" vi i aften? Trados Studio 2022 Freelance |
---|
The leading translation software used by over 270,000 translators.
Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop
and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.
More info » |
| CafeTran Espresso |
---|
You've never met a CAT tool this clever!
Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer.
Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools.
Download and start using CafeTran Espresso -- for free
Buy now! » |
|
| | | | X Sign in to your ProZ.com account... | | | | | |