Point for og bekræftelse af ID ved powwow
Лице кое објавува дискусија: Jørgen Madsen
Jørgen Madsen
Jørgen Madsen  Identity Verified
Local time: 23:23
англиски на дански
+ ...
Jul 10, 2004

Er det ikke meningen, at man som deltager ved et powwow får nogle point (browniz)?
Hvordan foregår det?

Er et af formålene ikke også at bekræfte hinandens ID? Jeg kan se i FAQ'en, at der skal et allerede identificeret medlem til at identificere andre medlemmer.

Mvh Jørgen

[Edited at 2004-07-10 17:16]

Mads Grøftehauge
Mads Grøftehauge  Identity Verified
англиски на дански
+ ...
Der er ingen danskere, der kan bekræfte identitet. Jul 26, 2004

Hej Jørgen,

Det er vist rigtigt at man kan få nogle BrowniZ for at deltage i (og ikke mindst for at arrangere) et Powwow. Jeg tror at det er arrangøren der skal ansøge om dem.

Mht. Identity Verification, så er det desværre kun nogle få udvalgte, der har autoritet til at bekræfte folks identitet. Se listen her: www.proz.com/?sp=vid_application.

Umidde
... See more
Hej Jørgen,

Det er vist rigtigt at man kan få nogle BrowniZ for at deltage i (og ikke mindst for at arrangere) et Powwow. Jeg tror at det er arrangøren der skal ansøge om dem.

Mht. Identity Verification, så er det desværre kun nogle få udvalgte, der har autoritet til at bekræfte folks identitet. Se listen her: www.proz.com/?sp=vid_application.

Umiddelbart ser det ud til at man som dansker er nødt til at betale USD 5 med kreditkort eller blive paltinmendlem for at få sin identitet bekræftet.

Mvh.
Mads
Collapse

Jørgen Madsen
Jørgen Madsen  Identity Verified
англиски на дански
+ ...
ОТПОЧНУВАЧ НА ТЕМА
Sådan er kapitalismen... Jul 27, 2004

Det er godt at vide, at der er fordele ved at bo i et (på overfladen) kapitalistisk samfund. Hvis der ikke er andre udveje, kan man altid betale sig fra det.

Alternativet til at hoste op med de 5 dollars er vel at invitere Mats Wiman til et powwow i København.

[Edited at 2004-07-28 07:58]

Jeanette Brammer
Jeanette Brammer  Identity Verified
англиски на дански
+ ...
Hit med nogle brownies Aug 30, 2004

Ja, jeg burde vel kunne få nogle brownies. Det må jeg hellere finde ud af. Synes I i øvrigt ikke, det kunne være sjovt at lave en skandinavisk powwow i Oxford, som Mats Wiman foreslår?

Venlig hilsen
Jeanette

Нема назначено посебен модератор за овој форум.
Обратете се кај персоналот на сајтот » ако сакате да пријавите нарушување на правилата на сајтот или да добиете помош

Point for og bekræftelse af ID ved powwow

CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »
LinguaCore
AI Translation at Your Fingertips

The underlying LLM technology of LinguaCore offers AI translations of unprecedented quality. Quick and simple. Add a human linguistic review at the end for expert-level quality at a fraction of the cost and time.

More info »