Lost e-mail on transl. job
Лице кое објавува дискусија: NetLynx
NetLynx
NetLynx  Identity Verified
Local time: 04:54
англиски на дански
+ ...
Sep 12, 2004

Kære alle!

I fredags - den 10. sep. - kom jeg til at slette en e-mail, som jeg troede var en henvisning til et nyt job på ProZ.com, men som må have været direkte stilet til mig (og forhåbentlig andre). Det dreje sig om oversættelse fra engelsk til de skandinaviske sprog og sendt af et hollandsk-klingende navn.

Skulle andre have fået samme mail, vil jeg være glad for at få en kopi. Eller der andre steder her, hvor det er muligt at finde?

Venlig hils
... See more
Kære alle!

I fredags - den 10. sep. - kom jeg til at slette en e-mail, som jeg troede var en henvisning til et nyt job på ProZ.com, men som må have været direkte stilet til mig (og forhåbentlig andre). Det dreje sig om oversættelse fra engelsk til de skandinaviske sprog og sendt af et hollandsk-klingende navn.

Skulle andre have fået samme mail, vil jeg være glad for at få en kopi. Eller der andre steder her, hvor det er muligt at finde?

Venlig hilsen
NetLynx
Collapse

pcovs
pcovs
Данска
англиски на дански
Lidt sent godt nok Sep 25, 2004

Jeg fik denne mail fra ProZ d. 10:
http://www.proz.com/job/62093

Afsenderens navn er i hvert fald hollandsk-klingende.

NetLynx
NetLynx  Identity Verified
англиски на дански
+ ...
ОТПОЧНУВАЧ НА ТЕМА
Tak for svarene Sep 25, 2004

Jeg er glad for de to svar, jeg har fået. Det viste sig ikke lige at være mit felt, og der var allerede kommet mange bud, så ...

Men tak fordi I svarede.

Venlig hilsen
NetLynx

Нема назначено посебен модератор за овој форум.
Обратете се кај персоналот на сајтот » ако сакате да пријавите нарушување на правилата на сајтот или да добиете помош

Lost e-mail on transl. job

LinguaCore
AI Translation at Your Fingertips

The underlying LLM technology of LinguaCore offers AI translations of unprecedented quality. Quick and simple. Add a human linguistic review at the end for expert-level quality at a fraction of the cost and time.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »