This site uses cookies.
Some of these cookies are essential to the operation of the site,
while others help to improve your experience by providing insights into how the site is being used.
For more information, please see the ProZ.com privacy policy.
Channa Montijn (X) Холандија Local time: 04:32 англиски на холандски + ...
Jul 26, 2004
Hallo allemaal
Omdat dit alleen voor gebruikers van Hetnet van toepassing is, schrijf ik dit even in het Nederlands.
Vandaag ontving ik een e-mail in het Engels waarin werd vermeld dat via mijn e-mailadres spam wordt verspreid. In de bijlage zou dan "de oplossing voor dit probleem" worden aangegeven. Ik beschik over Symantec antivirus en een e-mail scan bij Hetnet, maar toch kwam deze mail door...
De bijlage heb ik gelukkig niet geopend (misschien zou ik dan een waarschu... See more
Hallo allemaal
Omdat dit alleen voor gebruikers van Hetnet van toepassing is, schrijf ik dit even in het Nederlands.
Vandaag ontving ik een e-mail in het Engels waarin werd vermeld dat via mijn e-mailadres spam wordt verspreid. In de bijlage zou dan "de oplossing voor dit probleem" worden aangegeven. Ik beschik over Symantec antivirus en een e-mail scan bij Hetnet, maar toch kwam deze mail door...
De bijlage heb ik gelukkig niet geopend (misschien zou ik dan een waarschuwing hebben gekregen), maar ik heb wel navraag bij Hetnet gedaan en dit is dus een "nep"-bericht (ik weet niet wat er zou gebeuren als je de bijlage wel zou openen).
Overigens waarschuwt Translators Cafe ook voor dit soort nepberichten bij de melding van opdracht.
Ik dacht, ik meld het toch maar even!
Нема назначено посебен модератор за овој форум. Обратете се кај персоналот на сајтот » ако сакате да пријавите нарушување на правилата на сајтот или да добиете помош
Pastey is an innovative desktop application that bridges the gap between human expertise and artificial intelligence. With intuitive keyboard shortcuts, Pastey transforms your source text into AI-powered draft translations.
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business
Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.