This site uses cookies.
Some of these cookies are essential to the operation of the site,
while others help to improve your experience by providing insights into how the site is being used.
For more information, please see the ProZ.com privacy policy.
Ik kreeg het voorstel om het vertaalwerk van een bedrijf gedurende 2005 te verzorgen. Daarvoor willen ze mij een vast bedrag betalen voor het hele jaar.
Ze vermelden een aantal voorbeelden van te vertalen teksten, maar de lijst is niet volledig en wordt afgesloten met drie puntjes.
Hoe kan ik mij indekken voor een overbelasting en toch een aanvaardbare prijs verkrijgen?
Wat moet ik zeker in het contract vermelden?
ALvast bedankt voor tips en ervaringen.
Subject:
Comment:
The contents of this post will automatically be included in the ticket generated. Please add any additional comments or explanation (optional)
Linda Ferwerda Холандија Local time: 10:38 англиски на холандски + ...
indicatie aantal woorden
Nov 25, 2004
Ik zou in het contract een indicatie van het aantal woorden laten opnemen en dan voor meer woorden een woordprijs afspreken.
Vergelijk het maar met het leasen van een auto. Je mag er zoveel km op jaarbasis mee rijden. Iedere kilometer meer betaal je extra.
Subject:
Comment:
The contents of this post will automatically be included in the ticket generated. Please add any additional comments or explanation (optional)
Ik zou in het contract een indicatie van het aantal woorden laten opnemen en dan voor meer woorden een woordprijs afspreken.
Vergelijk het maar met het leasen van een auto. Je mag er zoveel km op jaarbasis mee rijden. Iedere kilometer meer betaal je extra.
Precies!
Subject:
Comment:
AllisonK (X) Холандија Local time: 10:38 холандски на англиски + ...
betalingsafspraken goed regelen o.a.
Dec 2, 2004
Yep, it's all about the money......
Ik zou ook zorgen dat je maandelijks betaald krijg. Ook zijn er waarschijnlijk belastingszaken e.d. wat geregeld moeten worden (dragen zij belasting af/betalen zij loonbelasting of ligt die 'last' volledig bij jou?)
Dit zijn nog aspecten wat ik in een contract zou willen zien.
Ook andere zaken zoals aansprakelijkheid, vertrouwelijkheid e.d. zouden ook in een contract kunnen voorkomen.
Gewoon een paar onderwerpen om het nog iets ingewikk... See more
Yep, it's all about the money......
Ik zou ook zorgen dat je maandelijks betaald krijg. Ook zijn er waarschijnlijk belastingszaken e.d. wat geregeld moeten worden (dragen zij belasting af/betalen zij loonbelasting of ligt die 'last' volledig bij jou?)
Dit zijn nog aspecten wat ik in een contract zou willen zien.
Ook andere zaken zoals aansprakelijkheid, vertrouwelijkheid e.d. zouden ook in een contract kunnen voorkomen.
Gewoon een paar onderwerpen om het nog iets ingewikkelder te maken.....:)
Succes! ▲ Collapse
Subject:
Comment:
Нема назначено посебен модератор за овој форум. Обратете се кај персоналот на сајтот » ако сакате да пријавите нарушување на правилата на сајтот или да добиете помош
Pastey is an innovative desktop application that bridges the gap between human expertise and artificial intelligence. With intuitive keyboard shortcuts, Pastey transforms your source text into AI-powered draft translations.
Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer.
Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools.
Download and start using CafeTran Espresso -- for free