This site uses cookies.
Some of these cookies are essential to the operation of the site,
while others help to improve your experience by providing insights into how the site is being used.
For more information, please see the ProZ.com privacy policy.
Voordelen lid Belgische Kamer van Vertalers en Tolken?
Лице кое објавува дискусија: Hanah Jabloune
Hanah Jabloune Белгија Local time: 20:28 француски на холандски + ...
Jul 7, 2015
Dag allen,
Is er iemand die me uit ervaring zou kunnen vertellen wat de argumenten zijn om lid te worden van de Belgische Kamer van Vertalers en Tolken?
Ik denk eraan om lid te worden, maar wou toch graag even horen of er iemand reeds goede of minder goede ervaringen mee heeft gehad.
Alvast bedankt!
Hanah
Subject:
Comment:
The contents of this post will automatically be included in the ticket generated. Please add any additional comments or explanation (optional)
Kelly Brosens (X) Белгија Local time: 20:28 германски на холандски + ...
Collegialiteit en bescherming
Aug 18, 2015
Dag Hannah,
Het grootste voordeel aan de Kamer is de collegialiteit ervan. Hun eigen forum stelt je in staat om vragen te stellen over eender welk onderwerp (m.b.t. vertaling en het beroep uiteraard).
Verder biedt het ook bescherming bij geschillen met klanten of anderen. Ze hebben een arbitrageraad en een goede aansprakelijkheidsverzekering die ik je zeker kan aanraden.
Bovendien leer je een heleboel andere collega's kennen, wat altijd leuk meegenomen is n... See more
Dag Hannah,
Het grootste voordeel aan de Kamer is de collegialiteit ervan. Hun eigen forum stelt je in staat om vragen te stellen over eender welk onderwerp (m.b.t. vertaling en het beroep uiteraard).
Verder biedt het ook bescherming bij geschillen met klanten of anderen. Ze hebben een arbitrageraad en een goede aansprakelijkheidsverzekering die ik je zeker kan aanraden.
Bovendien leer je een heleboel andere collega's kennen, wat altijd leuk meegenomen is natuurlijk.
Samengevat: niets dan goede ervaringen mee! ▲ Collapse
Subject:
Comment:
The contents of this post will automatically be included in the ticket generated. Please add any additional comments or explanation (optional)
Hanah Jabloune Белгија Local time: 20:28 француски на холандски + ...
ОТПОЧНУВАЧ НА ТЕМА
Nuttige raad
Nov 10, 2015
Dag Kelly,
Sorry voor mijn late reactie. In ieder geval hartelijk bedankt voor de nuttige raad!
Hanah
Subject:
Comment:
Нема назначено посебен модератор за овој форум. Обратете се кај персоналот на сајтот » ако сакате да пријавите нарушување на правилата на сајтот или да добиете помош
Voordelen lid Belgische Kamer van Vertalers en Tolken?
Pastey is an innovative desktop application that bridges the gap between human expertise and artificial intelligence. With intuitive keyboard shortcuts, Pastey transforms your source text into AI-powered draft translations.
The leading translation software used by over 270,000 translators.
Designed with your feedback in mind, Trados Studio 2022 delivers an unrivalled, powerful desktop
and cloud solution, empowering you to work in the most efficient and cost-effective way.