Páginas sobre el tema:   [1 2 3 4] >
Powwow: Nijmegen - Netherlands

This discussion belongs to Powwows » "Powwow: Nijmegen - Netherlands".
You can see the powwows page and participate in this discussion from there.

Titia Meesters
Titia Meesters  Identity Verified
Local time: 21:12
inglés al neerlandés
Karelstad Jan 27, 2008

Tja Albert, om Karel kan je echt niet heen als je naar Nijmegen komt... gewoon voor de lol beginnen met een extra rondje rijden om het Keizer Karelplein? Let op als je over de Waalbrug de stad binnen komt, dan zie je heel mooi de Waalkade, en daarachter de ruïne van het Valkhof, dat laat al een mooi stukje van de oudste stad van Nederland zien...

 
Albert Stufkens
Albert Stufkens  Identity Verified
Países Bajos
Local time: 21:12
Miembro 2008
neerlandés al inglés
+ ...
Karelstad Jan 28, 2008

Ik zal deze punten in de gaten houden. Was de Valkhof een onderkomen van Charlemagne? Museum Het Valkhof schijnt een mooi museum te zijn. Is dit in of bij de ruïne?
Een powwow-bezoekje hieraan kan wellicht een leuk component zijn van de Powwow.


 
Leen Antwerpen (X)
Leen Antwerpen (X)  Identity Verified
Países Bajos
Local time: 21:12
inglés al neerlandés
+ ...
Keizer Karerplein Jan 28, 2008

Keizer Karelplein?
Ligt dat ook niet in Maastricht, waar vroeger de Opleiding Tolk/Vertaler was?


 
Leen Antwerpen (X)
Leen Antwerpen (X)  Identity Verified
Países Bajos
Local time: 21:12
inglés al neerlandés
+ ...
Oudste stad van Nederland Jan 28, 2008

Volgens de Maastrichtenaren is Maastricht de oudste stad van Nederland, zie http://www.vroomen.org/paulvroomen/geschiedmaastricht.html

 
Tati Clau
Tati Clau

Local time: 21:12
inglés al español
+ ...
Wiki Jan 28, 2008

Nijmegen vierde in 2005 als "oudste stad van Nederland" zijn 2000-jarig bestaan.

 
Margreet Logmans (X)
Margreet Logmans (X)  Identity Verified
Países Bajos
Local time: 21:12
inglés al neerlandés
+ ...
Voorstudiemateriaal Jan 28, 2008

Voor wie zich al vast een beetje wil inlezen: http://www.noviomagus.nl/home1.html

 
Sherefedin MUSTAFA
Sherefedin MUSTAFA
Países Bajos
Local time: 21:12
neerlandés al albanés
+ ...
Jammer! Jan 28, 2008

http://www.proz.com/training/122

 
Margreet Logmans (X)
Margreet Logmans (X)  Identity Verified
Países Bajos
Local time: 21:12
inglés al neerlandés
+ ...
Sherefedin, ik snap het niet Feb 6, 2008

Die training is toch 26 FEBRUARI? Dit gaat over april.... Dus het zou leuk zijn je toch nog te mogen begroeten in Nijmegen.

 
Sherefedin MUSTAFA
Sherefedin MUSTAFA
Países Bajos
Local time: 21:12
neerlandés al albanés
+ ...
Je hebt gelijk, Margreet. Feb 6, 2008

Inderdaad Margreet. Ik had mij vergist. Gelukkig zijn dat twee verschillende dagen en ik hoop van harte jullie allen te mogen ontmoeten!

 
Jacki Uitslag
Jacki Uitslag
Países Bajos
Local time: 21:12
inglés al neerlandés
Uit eten Mar 17, 2008

Ik kende het restaurant dat jullie op het oog hebben niet en vind het een erg leuk initiatief, maar waarom niet gewoon een restaurantje in het centrum? Dat is toch voor iedereen veel gemakkelijker? Er zijn vast ook wel "verantwoorde" restaurants die wat gemakkelijker bereikbaar zijn toch?

 
Henk Peelen
Henk Peelen  Identity Verified
Países Bajos
Local time: 21:12
Miembro 2002
alemán al neerlandés
+ ...
LOCALIZADOR DEL SITIO
Vast geen restaurants met sub-prime hypotheken of zo Mar 17, 2008

Volgens mij zijn ze allemaal wel verantwoord, maar de opbrengst van dat etentje is voor de derde wereld, dus wat maakt die paar kilometer fietsen dan uit? En je kunt nog met de bus ook. Of meerijden of zo.

 
Jacki Uitslag
Jacki Uitslag
Países Bajos
Local time: 21:12
inglés al neerlandés
Eten Mar 17, 2008

Ik zeg toch dat ik het ook een prima initiatief vind Ik vind het alleen niet zo handig... En eerlijk gezegd twijfel ik ook of het wel gezellig eten is Ik draag op mijn manier op diverse manieren bij aan het verzachten van leed en armoede in de wereld, maar nogmaals, prima initiatief hoor)

 
Jacki Uitslag
Jacki Uitslag
Países Bajos
Local time: 21:12
inglés al neerlandés
Wat is een Mar 17, 2008

sub-prime hypotheek trouwens?

 
Henk Peelen
Henk Peelen  Identity Verified
Países Bajos
Local time: 21:12
Miembro 2002
alemán al neerlandés
+ ...
LOCALIZADOR DEL SITIO
oneindig veel nullen Mar 17, 2008

Tsja, dat weet eigenlijk niemand goed. Ik meen te hebben geleerd dat 0 en oneindig geen getallen zijn, maar elementen. Ook bij het delen zijn het lastige dingen, vooral bij onderhandelen. Niemand weet wat wat is en wat niet wat is.

Wat het delen betreft, je hoeft er hier niets voor te doen, behalve een stukje opschuiven. Ik vind het zonde om te laten schieten. De regering of zo verdubbelt het, dus met een paar deelnemers betekent het misschien basisonderwijs voor iemand.

... See more
Tsja, dat weet eigenlijk niemand goed. Ik meen te hebben geleerd dat 0 en oneindig geen getallen zijn, maar elementen. Ook bij het delen zijn het lastige dingen, vooral bij onderhandelen. Niemand weet wat wat is en wat niet wat is.

Wat het delen betreft, je hoeft er hier niets voor te doen, behalve een stukje opschuiven. Ik vind het zonde om te laten schieten. De regering of zo verdubbelt het, dus met een paar deelnemers betekent het misschien basisonderwijs voor iemand.

We hebben al 12:00-15:00 uur centrum. Mocht er animo voor zijn, kunnen we na 19:30 uur nog wel wat bijdragen aan de verlichting van de horeca-hypotheeklasten in het centrum.
Collapse


 
Nico van de Water
Nico van de Water  Identity Verified
Países Bajos
Local time: 21:12
inglés al neerlandés
+ ...
Nijmegen Apr 1, 2008

Heb lang in Nijmegen gewoond (1977-1996). Daarna nog een keer (2002-2005) en voel me nu vrij gelukkig net over de grens in Duitsland. De echte charme van Nijmegen is niet meer, maar misschien ben ik zelf te veel veranderd... Enfin, hopelijk tot ziens op de 26e. Nico.

 
Páginas sobre el tema:   [1 2 3 4] >


To report site rules violations or get help, contact a site moderator:

Moderador(es) de este foro
Lucia Leszinsky[Call to this topic]

You can also contact site staff by submitting a support request »

Powwow: Nijmegen - Netherlands






Protemos translation business management system
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!

The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.

More info »
Wordfast Pro
Translation Memory Software for Any Platform

Exclusive discount for ProZ.com users! Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value

Buy now! »