This site uses cookies.
Some of these cookies are essential to the operation of the site,
while others help to improve your experience by providing insights into how the site is being used.
For more information, please see the ProZ.com privacy policy.
Eliza-Anna Обединето Кралство Local time: 09:19 дански на англиски + ...
Jeg håber der kommer et andet kursus senere i året.
Apr 27, 2010
Det er da skam at jeg ikke vidste det i forvejen! Var det mig, som ikke har kigget på websiden, eller hvad? Jeg kunne have meldt mig til det, fordi jeg skal til kursus i København den 6. maj og jeg har købt flybillet for den 5. maj. Det er upraktisk at ændre på tingene nu - desværre. Hvis jeg havde vidst det ville jeg har købt flybillet for den 2. maj og være med til Trados Studio kursus i Århus samt kurset i København.
Jeg går og tænker på at opgradere, men min T... See more
Det er da skam at jeg ikke vidste det i forvejen! Var det mig, som ikke har kigget på websiden, eller hvad? Jeg kunne have meldt mig til det, fordi jeg skal til kursus i København den 6. maj og jeg har købt flybillet for den 5. maj. Det er upraktisk at ændre på tingene nu - desværre. Hvis jeg havde vidst det ville jeg har købt flybillet for den 2. maj og være med til Trados Studio kursus i Århus samt kurset i København.
Jeg går og tænker på at opgradere, men min Trados 2006 Freelance virker udmærket. Jeg er altid bange for at det går galt! Jeg vil meget gerne hører om fordelen med at opgradere til Trados Studio 2009.
Håber bare at der kommer et andet kursus senere i året. ▲ Collapse
Subject:
Comment:
The contents of this post will automatically be included in the ticket generated. Please add any additional comments or explanation (optional)
Christine Andersen Данска Local time: 10:19 Член (2003) дански на англиски + ...
OBS! NY DATO! Det er nu den 17. maj
Apr 27, 2010
Datoen er ændret til mandag den 17. maj.
Forhåbentlig vil det ikke betyde, at nogen opgiver. Faktisk håber vi, at flere vil kunne komme!
Нема назначено посебен модератор за овој форум. Обратете се кај персоналот на сајтот » ако сакате да пријавите нарушување на правилата на сајтот или да добиете помош
Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!
The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.
Exclusive discount for ProZ.com users!
Save over 13% when purchasing Wordfast Pro through ProZ.com. Wordfast is the world's #1 provider of platform-independent Translation Memory software. Consistently ranked the most user-friendly and highest value