Convocatòria de proves de traducció i interpretació jurades Лице кое објавува дискусија: xima
| xima Local time: 06:52 англиски на каталонски + ...
Convocatòria de proves de traducció i interpretació jurades 2006
Molt aviat s'obrirà la inscripció a les proves d'habilitació per a la
traducció i la interpretació jurades de la convocatòria de l'any 2006.
Enguany es convoquen proves de traducció i interpretació d'alemany,
castellà, italià i rus i de traducció d'àrab.
La inscripció es podrà fer entre el 6 i el 20 de juny.
El preu de la inscripció d'enguany per a ca... See more Convocatòria de proves de traducció i interpretació jurades 2006
Molt aviat s'obrirà la inscripció a les proves d'habilitació per a la
traducció i la interpretació jurades de la convocatòria de l'any 2006.
Enguany es convoquen proves de traducció i interpretació d'alemany,
castellà, italià i rus i de traducció d'àrab.
La inscripció es podrà fer entre el 6 i el 20 de juny.
El preu de la inscripció d'enguany per a cada llengua i modalitat és de
68,40 EUR.
Per a més informació, cal tenir en compte la Resolució PRE/1457/2006,
del 15 de maig, per la qual es convoquen les proves per a l'habilitació
professional per a la traducció i la interpretació jurades d'altres
llengües al català i viceversa, que va ser publicada al DOGC 4637 del
19 de maig del 2006.
La Resolució i l'imprès d'inscripció es poden trobar a:
http://www.gencat.cat/presidencia/llengcat/tij/index.htm
També es pot demanar informació al número de telèfon 934 679 130 o bé
consultar l'adreça d'Internet anterior.
Font: Sever Salvador i Padrosa
Responsable de traducció i interpretació jurades
Servei de Recursos Lingüístics
Secretaria de Política Lingüística
Departament de la Presidència
Generalitat de Catalunya ▲ Collapse | | |
Moltes gràcies pel teu article.
I on puc assabentar-me de les condicions mínimes necesáries per a poguer fer l'exàmen?
Moltes gràcies i salutacions
Helena | | | xima Local time: 06:52 англиски на каталонски + ... ОТПОЧНУВАЧ НА ТЕМА Hola, Helena, | Jun 6, 2006 |
Si cliques a l'enllaç de l'article que vaig penjar, aniràs a parar a la pàgina de la Generalitat on hi ha la convocatòria.
Clica a Proves d'Habilitació i, després, a Requisits i Condicions. Allà ho trobaràs.
Si això encara no et respon, truca al telèfon que hi ha i en Sever Salvador, que n'és el responsable, suposo que te'n podrà informar.
Almenys, és el que jo faria.
Jo ho vaig penjar perquè em va arribar la informació i vaig creure que podia interessar-l... See more Si cliques a l'enllaç de l'article que vaig penjar, aniràs a parar a la pàgina de la Generalitat on hi ha la convocatòria.
Clica a Proves d'Habilitació i, després, a Requisits i Condicions. Allà ho trobaràs.
Si això encara no et respon, truca al telèfon que hi ha i en Sever Salvador, que n'és el responsable, suposo que te'n podrà informar.
Almenys, és el que jo faria.
Jo ho vaig penjar perquè em va arribar la informació i vaig creure que podia interessar-li a algú de Proz, però no pas perquè jo en sàpiga especialment gaires coses, perquè la interpretació jurada no és la meva especialitat...
Sort!
Xima
[Edited at 2006-06-06 15:09] ▲ Collapse | | | Нема назначено посебен модератор за овој форум. Обратете се кај персоналот на сајтот » ако сакате да пријавите нарушување на правилата на сајтот или да добиете помош Convocatòria de proves de traducció i interpretació jurades TM-Town | Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business
Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.
More info » |
| Protemos translation business management system | Create your account in minutes, and start working! 3-month trial for agencies, and free for freelancers!
The system lets you keep client/vendor database, with contacts and rates, manage projects and assign jobs to vendors, issue invoices, track payments, store and manage project files, generate business reports on turnover profit per client/manager etc.
More info » |
|
| | | | X Sign in to your ProZ.com account... | | | | | |